MENU
13:35 | March 30, 2016

BACK EXERCISES #1

Training & Food

28032016-gym_3.
Lower back extension (video): 10 reps 3 set
. .

28032016-gym_5

Deadlifts (video): 10 reps 5 set

.

This weekend I did a back workout which doesn’t happen often, even though it should. I often get pain in my back and sometimes, also from my workout even though I’m very careful with the technique. I have to visit a doctor. Anyway, I thought I could share these two exercises that also trains the legs and the gluteal muscles. If you want to make it tougher in the first exercise, you can hold a dumbbell and in the second exercise just add weights. Do keep in mind that the technique must be 100% , otherwise you can hurt yourself. Do you have tips on good back exercises? Let me know! Love, S
.

I helgen körde jag ett ryggpass vilket inte händer ofta, fastän jag borde. Jag har ofta ont i ryggen och kan få det av träningen ibland trots att jag är väldigt noga med tekniken. Jag måste kolla upp det. I alla fall, jag tänkte tipsa om dessa två övningar som även sätter igång ben- och rumpmusklerna. Vill man göra det tuffare kan man i första övningen hålla i en hantel och i den andra övningen lägga till vikter. Ha dock i åtanke att tekniken måste sitta 100% för annars kan man skada sig. Har ni tips på bra ryggövningar? Let me know! Love, S 

4 Responses to “BACK EXERCISES #1”

Leave a Reply

  • (will not be published)