MENU
10:36 | March 28, 2017

FULL LEG WORKOUT #1

Training & Food

Squats – 10 reps 3 set 

Pushing weights (15kg, 15kg, 80kg) back and forth 3 times 

Ball (5kg) squats 10 reps 3 set 

Lunge crossover with weights (10kg)

Cable squats 12 reps 3 set 

.
Today was an early morning for me. The alarm rang at 5am this morning and me and K took the train to Gothenburg. K is working with Stayhard now for two days so we are going back to Malmo on Thursday. Speaking of something else, I think it was a while ago I shared my workout with you here and I have seen that a lot of you printscreens my workouts when I post them on snapchat so I thought it could be a good idea to post the full workout here too 🙂 It’s a leg workout that includes 5 leg exercises. My warm-up for this workout was 10 minutes of cycling so you can that add if you want to try this. The last exercise, cable squats, has become a big favorite & you must try it 😉 Love, S

Idag blev det en tidig morgon för min del. Klockan ringde 05 imorse och jag och K tog tåget till Göteborg. K jobbar med Stayhard nu i två dagar och därefter åkte vi hit men vi åker tillbaka till Malmö på torsdag. På tal om någonting annat så var det ett tag sedan jag delade med mig av hela mitt pass här och med tanke på att jag ser att många printscreenar när jag lägger upp det på snapchat så tänkte jag att det var dags att dela med mig av passet här. Det är ett benpass som inkluderar 5 benövningar. Uppvärmningen bestod av att cykla 10 minuter så det kan ni addera om ni ska testa på detta. Den sista övningen, cable squats, har blivit en stor favorit och du bara måste prova den 😉 Love, S 

 

9 Responses to “FULL LEG WORKOUT #1”

  1. Katarzyna on

    Hey! Can you post again or tell me what page is the post on about how you started your Instagram and blogging career? Thanks love!

    Reply

Leave a Reply

  • (will not be published)