MENU
8:47 | April 11, 2017

LEG EXERCISES #3

Training & Food

Legpress with one leg at time: 10 reps 3 set with each leg

I like to mix the ordinary leg press (both feet) with this one where I’m using one leg at time. As you can see when I’m doing the right leg, I’m lying on the left side and vice versa. You should try it, I really like this one!

Jag gillar att mixa den vanliga benpressen (med två ben) med denna där jag kör ett ben i taget. Som ni ser så ligger jag på min vänstra sida när jag kör höger ben och vice versa. Ni borde prova den, jag gillar den verkligen!

Walking lunges: 20 steps 3 set 

I have never been a fav of lunges but a couple of weeks ago, K introduces me to this walking lunges. I must say that I felt the burn right after it and I had soreness in my butt and my legs for days so I guess this is a new favorite! You know it is a good exercise when you feel the burn 😉

Jag har aldrig varit ett fan av lunges men för någon vecka sen så introducerade K denna övningen till mig. Jag måste erkänna att jag kände hur det brände direkt efteråt och jag hade dessutom träningsvärk i flera dagar efter så denna har blivit en favorit! Du vet att en övning är bra när det bränner  😉 

Abductor: 15 reps 3 set 

This is actually one of the best butt exercises I can recommend and it has been my top 3 favorit exercises since I started working out. SO, if you haven’t already tried it, you must! My tip is to use 3 different weights, start with the easiest one.

Denna övningen är faktiskt en av de bästa rump övningarna jag kan rekommendera och den har varit på min top 3 lista ända sedan jag började träna. SÅ, om du inte redan har testat så måste du göra det! Mitt tips är att använda 3 olika vikter, börja med den lättaste. 

 

Leave a Reply

  • (will not be published)