MENU
16:56 | October 5, 2017

GUESS WHO’S BACK ON TRACK

Training & Food

Ready for the gym – Headphones HERE // Chicken, vegetables, turkish yoghurt with feta cheese and tomatos for lunch. 

Intervals:5min PW on incline 4,5 level 8 and 5min running on incline 0 level 10.5 // Tuna salad and tomato soup for dinner!

2 eggs, tomato, cucumber and feta cheese for breakfast // Wearing my new set from my fav brand, Under Armour 🙂
.

I’m sitting here at home watching the very last episode of Power, gaah such a good serie! I have taken out the chicken from the freezer and thought I would make a chicken salad for dinner. Bur first I’m going to meet up with Natalie and go to the gym, for the 4th time this week. We have really started training and it feels extra good just because my pause this time lasted too long (about 2 months). You guys who follows me on snapchat may have seen that I also started with my diet and it feels really GOOD. The idea is to get back to my routines, to workout 4-5 times a week and just have a one cheat-day where I can eat basically what I want.

Now in the beginning my focus on the gym has been a lot of cardio, partly because I have gained some fat (especially on the stomach/arms) but also because I want to have a better condition so that I can manage to do a whole workout. So, below you can find what’s on todays workout schedule. Last but not least I’m happy to be able to share my workout journey with you again. Let’s do this! Love, S

Sitter här hemma och kollar det allra sista avsnittet av Power, gaah så bra serie! Jag har tagit ut kycklingen från frysen och tänkte laga kycklingsallad till middag. Innan det ska jag möta upp Natalie och vi ska köra vårt 4:e gympass för denna veckan. Vi har verkligen kommit igång med träningen och det känns extra bra just för att mitt uppehåll varat alltför länge denna gången (ca 2 månader). Ni som följer mig på snapchat har möjligtvis sett att jag även satt igång med dieten och det känns SÅ BRA. Tanken är att jag ska komma tillbaka till mina rutiner, träna 4-5 gånger i veckan och ha enbart en fusk-dag där jag får äta i princip vad jag vill.

Nu till en början har fokus på gymmet varit mycket på kondition, dels för att jag gått upp en del i fett (syns speciellt på magen/armarna) men även för att orka att köra och ge allt jag har. Så, nedan tänkte jag dela med mig av hur vårt pass kommer se ut idag! Sist men inte minst vill jag bara påpeka att jag är glad att kunna dela med mig av min träning igen. Let’s do this! Love, S

Treadmill – 5 min PW (incline 4,5 level 8), 5 min running (incline 0 level 10.5)
then again 5min PW and then 5 min running….. (continue until we reach 30 min).
Side bend: 10kg plate – 10×3 on each side
Sit-ups: 20×3
Leg lift: 12×3
Knee touches: 10×3 on each side
Plank: 1min x 3
Stairmaster: 10 min

7 Responses to “GUESS WHO’S BACK ON TRACK”

Leave a Reply

  • (will not be published)