Cookies help us give you the best experience of our site. However, you can change your cookie settings in your browser depending on your preferences. Please read more about our cookies in our Cookie Policy.

10:48 | November 4, 2014

CHEAT DAYS

IMG_5714 IMG_4951

Det vi alltid längtar efter, inte sant? haha. Jag har alltid en fusk dag i veckan, ibland 2, ibland ingen. Det kan bero på om jag är mindre/mer sugen än vanligt. MEN, jag tycker att det viktigaste är att äta med måtta! Jag skriver fusk dag istället för fusk måltid eftersom att en fusk dag för mig innebär oftast att jag lyxar till det både till maten och till efterrätten. Till maten brukar jag tillägga kolhydrater som potatis,pasta eller ibland ill och med Mcd mat. Till efterrätten blir det antingen choklad,glass eller chips. Jag brukar tänka en portion lixom, som ni ser ovan. Jag tycker inte att man ska jämföra med andra personer och lixom “ah men hon tog en extra glass, då gör jag också det” just för att vi tränar olika mycket och våra kroppar reagerar på olika sätt. Tänk på det. Hitta din balans och din gräns. Om du i detta fall känner för att äta lite onyttigare 1 gång i veckan, än att äta lite varje dag. Hur många cheat days har ni och hur ser dem ut?

What we always wait for, right? haha. I always have a cheat day a week, sometimes two, sometimes none. It depends on if I have less/more cravings than usual. BUT, I think the key is to eat in moderation! I write cheat day instead of cheat meal as a cheat day for me usually means I luxuries to both the food and the dessert. For food, I usually add carbs like potatoes or pasta or even sometimes Mcd food. For dessert, it will be either chocolate, chips or ice cream. I tend to think one portion, like you see on the pictures above. I don’t think we should compare with other people and think like “ah but she took an extra ice cream, I will also do it” just because we train different and our bodies react in different ways. Think about it. Find your balance and your limit. If you are in this case and feel like eating little less unhealthy 1 time a week. How many cheat days do you have and how do they look?


4 kommentarer



4 kommentarer om “CHEAT DAYS”

    I tend to have one cheatmeal a week, but as you said, it could be none or two if needed according to my cravings. I keep it to meals to keep it moderate. Sometimes, rarely, I don’t have a cheatmeal per se, but I don’t stick to my food schedule, like I take a cookie today and then a candy tomorrow, piece of chocolate the day after… that is not good but at least I don’t overdo it, I don’t eat a lot of it then

    http://isitfrench.blogspot.com

    Reply

    Sendi, the day of the cheat meal is the day you work harder on the gym? or it can be a rest day?
    I try to have my cheat meal the day I do a lot of cardio, not resistance, I don’t know if i have to “rebalance” the calories

    pd: loooove the legs video and your perfect legs, they look spectacular and toned specially on that video!!<3

    Reply

    Svårt det där! När man ska unna sig en fusk dag och äta “lite” godis, så blir det oftast svårt att inte äta upp hela påsen! Haha. Men en dag i veckan tycker jag att man kan få fuska lite, och äta nyttigt och träna regelbundet resten! Fin blogg du har förresten, har ganska nyss hittat den!

    Reply

    Hej, jag har följt ditt kostschema (när du gick ner 10 kg) i några dagar men eftersom jag gillar att träna intensivt och tungt så går det inte. Kände mig svimfärdig och spyfärdig. Vad gjorde du, endast konditionsträning eller löpning/crosstraining?

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Jag accepterar villkoren som finns här