Cookies help us give you the best experience of our site. However, you can change your cookie settings in your browser depending on your preferences. Please read more about our cookies in our Cookie Policy.

16:00 | February 17, 2015

AB EXERCISE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Leg raises with a pilates ball. A little harder than usual leg raises and perfect for those who also wants to work their legs. You have to grab hold of the  ball really good so that it doesn’t fall. Tighten your stomach and your legs will automatically be tightened. Try to keep your legs straight and slowly lift the ball. Do you want to make it even harder, do it slowly all the way and you will feel how it burns in the stomach. I do 10 reps and 5 sets of this exercise. 

Benlyft med pilatesboll. Lite svårare än vanliga benlyft och perfekt för dig som vill få igång benen samtidigt. Det gäller att greppa tag i pilatesbollen ordentligt så att den inte ramlar. Spänn magen och dina ben kommer automatiskt att spännas samtidigt som du försöker hålla benen raka och lyfta upp bollen. Vill du försvåra det lite så kan du göra hela övning långsamt, då kommer du känna hur det bränner i magen. Jag kör 10 reps och 5 set.

 


4 kommentarer



4 kommentarer om “AB EXERCISE”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Jag accepterar villkoren som finns här

  • Perfekt övning! Nu har jag ännu en övning själv att köra! Ska prova den när jag väl kommer iväg till gymmet igen!

    Reply
  • Where are your fitness gloves from? they are stunning!!!

    Reply
  • From nike dear 🙂

    Reply
  • Vad ska man äta och tänka på om man vill bli smal? vilken protindrick ska man dricka? jag rider varje dag och hr börjat gymma när jag hinner med, kan du hjälpa mig?

    kram

    Reply