Cookies help us give you the best experience of our site. However, you can change your cookie settings in your browser depending on your preferences. Please read more about our cookies in our Cookie Policy.

20:01 | February 11, 2016

FULL WORKOUT #1

11022016-_U8A3912

Benlyft/Leg lift

11022016-_U8A3893

Sidoböjning/Side bend

11022016-_U8A3862

Plankan (sidoböjning)/Plank (side-bend)

11022016-_U8A3830

Russian twist 

11022016-_U8A3875

Plankan (knä-armbåge)/Plank (knee-elbow)

Yesterday’s workout was a 10/10, so damn satisfied! I will really fight fight fight so that I reach my goals until the summer and will be able to enjoy it to the fullest. I really feel comfortable when I feel that my body is in shape. Being comfortable in your own body is one of the best things.
Something that was a little less successful yesterday at the gym was that I was supposed to document the my workout in pictures but after the workout I realized that I forgot my memory card at home, haha typical. Instead, I took some pictures today. Here’s how my cardio/abs workout looked like:

 – The treadmill: 5km, 25min, 361cal
– Side bend: 10 kg weight plate 30 reps 3 sets on each side
– Leg lifts: 15 reps 3 sets
– Russian twist: 10 kg 40 reps 3 sets
– Plank (lateral bending): 20 reps 3 sets
– Plank (knee-elbow): 20 reps 3 sets
– Rowing: 5min,
– Crosstrainer: 5km, 30min, 359cal
– Stretching

Gårdagens pass blev 10/10, så jäkla nöjd! Ska verkligen kämpa kämpa kämpa så att jag i sommar har nått mina mål och kan njuta till fullo. Jag mår verkligen underbart när jag känner mig i form. Att trivas i sin egna kropp är något av det bästa som finns.
Något som blev lite mindre lyckat igår var att jag tänkt dokumentera passet i bilder men efter passet insåg jag att jag glömt minneskortet hemma, haha typiskt. Istället tog jag några bilder idag. Såhär såg mitt kondition/magpass ut:


– 
Löpbandet: 5km, 25min, 361cal
– Sidoböjning: 10kg viktplatta 30 reps 3 set på varje sida
– Benlyft: 15 reps 3 set
– Russian twist: 10 kg 40 reps 3 set
– Planka (sidoböjning): 20 reps 3 set
– Planka (knä-armbåge): 20 reps 3 set
– Rodd: 5min, 1000m
– Crosstrainer: 5km, 30min, 359cal
– Stretcha 


7 kommentarer



7 kommentarer om “FULL WORKOUT #1”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Jag accepterar villkoren som finns här