Cookies help us give you the best experience of our site. However, you can change your cookie settings in your browser depending on your preferences. Please read more about our cookies in our Cookie Policy.

11:01 | January 19, 2017

YESTERDAYS KILLER WORKOUT

Photographer: Suzana Skopljak
.

Hi babes 🙂 I’m sitting here at home and soon it’s time for me to send in my master thesis (!!). Yesterday we started school and now we are having the course “Evaluation and assessment in swedish, mathematics and english,” and after that it’s time for my very last master thesis (In Sweden the teacher education has 2 master thesis) and then i’m DONE. So, the school is running now and my workout and diet routines are starting to come back, and it feels wonderful. I love routines! However, I’m sitting here with sore arms but I’m not complaining, instead I’m preparing for todays workout 😉 I thought that I could share yesterdays workout session so here we go, you find it below. If you don’t know the exercise, click on the name. Hope you like it! Love, S

Hej hjĂ€rtan:) Jag sitter hĂ€r hemma och ska snart skicka in mitt examensarbete (!!). IgĂ„r var dessutom första dagen pĂ„ min SISTA termin pĂ„ Högskolan i BorĂ„s. Vilken lycka haha! Nu har vi kursen “UtvĂ€rdering och bedömning i svenska, matematik och engelska” och efter det Ă€r det dags för mitt allra sista examensarbete. Skolan Ă€r igĂ„ng och mina rutiner vad gĂ€ller trĂ€ning och kost börjar komma tillbaka och det kĂ€nns helt underbart. Jag Ă€skar rutiner! Dock sitter jag hĂ€r med vĂ€rldens trĂ€ningsvĂ€rk i armarna men jag klagar inte utan förbereder mig istĂ€llet för ett gympass. Jag tĂ€nkte passa pĂ„ att dela med mig av gĂ„rdagens pass nedan. Vet ni inte vilken övning det Ă€r sĂ„ klicka pĂ„ namnet. Hoppas ni gillar det! Love, S
.

Barbell squats: 1 set (10kg weight): 10 reps, 2 set (20kg weight): 10 reps,
3 set (30kg weight): 10 reps, 4 set (40kg weight): 10 reps
Pullover machine: 3 set 10 reps
Overhead squats: 3 set 10 reps using a 10kg weight plate
Lat pulldown: 3 set 10 reps
Laying legpress: 1 set (10kg): 10 reps, 2 set (20kg): 10 reps, 3 set (20kg): 10 reps
Triceps curl: 3 set 10 reps
Push downs: 3 set 10 reps on each leg
Fast powerwalking: Incline 3 Level 8: 30 min
Crosstrainer: Incline 20 Level 17: 20 min

 


7 kommentarer



7 kommentarer om “YESTERDAYS KILLER WORKOUT”

    Hei Sendi!

    Trener du styrke eller cardio fĂžrst?

    Reply

    Hej! Det Ă€r olika med oftast börjar jag med styrketrĂ€ning och kör dĂ€refter kondition 🙂

    Reply

    Hej
    du sÀger du pluggar i borÄs, Àr det dÄ distans?
    Hur Àr det nÀr du har tentor, Äker du upp dit eller?

    Reply

    Hej Anisa,
    Nej det Àr inte distans. Det Àr 50minuter frÄn Göteborg sÄ jag pendlar (y)! JÀttemÄnga frÄn Gbg som gör det. Kramis!

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Jag accepterar villkoren som finns hÀr