Cookies help us give you the best experience of our site. However, you can change your cookie settings in your browser depending on your preferences. Please read more about our cookies in our Cookie Policy.

09:57 | July 6, 2018

FOOD FOOD FOOD

July is running and my goals for this month are set, 20 workout sessions, a good diet and 3 cheating days before I go on vacation! I felt it was time to put in an extra kick before I go to Croatia and I think I will make it 🙂 Also, some of you jumped on the challenge and it’s always fun to see! Today, I did my 4th workout  and I thank myself because I managed to get up this morning, the feeling afterwards is magical.

One thing many of you often ask me is “What do you eat during your healthy diet?” and above, I have documented a bit just to show you. When it comes to food, I think one of the hardest challenges is to eat healthy and stay away from sweets. This is also one of the reasons why I choose to burn many calories in the gym, I love to eat unhealthy food. As I mentioned earlier, I eat eggs for breakfast quite often, just because it can be prepared in many different ways and of course, because it’s so tasty. The rest of the food I eat during the day may not be the funniest, but sometimes it’s a matter of discipline and just do it. If you have a goal then you should do everything to reach it! I mean, the last thing I will I want to think about during my vacation is to eat healthy (or? Haha). Well, to be honest I prefer to work hard now and then enjoy on my vacation. Btw, I have two tips for you when it comes to food. 1. Boil cabbage and eat it as either mash or as rice (cut small pieces). On the first picture, I ate it with salmon, very tasty and a healthier alternative. 2. Bean pasta, tastes exactly like ordinary pasta just the fact that it contains more fibers and makes you fuller, try it! Now I’m off to Emporia. Wish you a great weekend! Love, S

Juli är igång och målen är satta, 20 pass, en nyttig diet och 3 fusk-dagar innan jag åker på semester! Jag kände att det var dags att lägga in en extra kick innan jag åker iväg till Kroatien och det ska jag nog klara av 🙂 Såg även att några av er hoppat på utmaningen och det är alltid lika kul att se! Idag bockade jag av mitt 4 pass och jag tackar mig själv för att jag orkade stiga upp imorse, känslan efteråt är ju magisk.

En sak många av er ofta frågar är “Vad äter du under din diet?” och ovan har jag dokumenterat en del just för att visa er. När det kommer till mat så anser jag att en av de svåraste utmaningarna är att äta nyttigt och hålla sig borta från sötsaker. Detta är också en av anledningarna till  varför jag väljer att förbränna många kalorier på gymmet, jag älskaaaar att äta onyttig mat. Som jag tidigare nämnt äter jag ägg till frukost ganska så ofta just för att det går att tillaga på många olika sätt och såklart för att det är så gott! Resten av maten jag äter under dagen kanske inte är den roligaste men ibland gäller det att ha disciplin och bara köra på. Har man mål så gör man allt för att nå dem! Jag menar, det sista jag kommer tänka på under min semester är att äta nyttigt (eller? haha). Nä men skämt åsido, jag föredrar att köra hårt nu för att sedan njuta på semestern. Btw, jag har två tips i matväg, som jag vill dela med mig av! 1. Koka vitkål och ät det som antingen mos eller som ris (skär små bitar). På den första bilden äter jag det med lax, hur gott som helst och ett lite nyttigare alternativ. 2. Bönpasta, smakar exakt som vanlig pasta bara det faktum att det innehåller mer fibrer och mättar mer. Nu ska jag kila iväg till Emporia, önskar er en grym helg! Love, S 


3 kommentarer



3 kommentarer om “FOOD FOOD FOOD”

    Hej fina sendi!
    Hur gör du dina kostscheman? Använder du en viss program.
    Tacksam för svar
    E

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Jag accepterar villkoren som finns här